Alla inlägg under februari 2010

Av Mikaela - 19 februari 2010 10:34

        

                                  


Jag satt och drömde lite igår. Drömma får man göra. Men jag kan redan nu säga goodbye till dom här skorna eftersom jag har för breda fötter. Men dom är väldigt snygg!!!


Men ska äta fruost läsa lite i den nya boken jag lånade igår och sen som vanligt

gå ner på stan och fixa med papper ännu en gång!

Av Mikaela - 18 februari 2010 22:46

Vilken dag.

kom precis hem från sjukhuset har kollat hjärtat och armen. Kände igår att det strålade i vänstra armen och hade smärta i hjärtat. Men allt var normalt och symtomerna kunde bero på stress. skönt att det inte var något allvarligt.

men nu ska jag lägga mig och läsa en bok som jag lånade på biblioteket idag!


PEACE AND LOVE.

Av Mikaela - 14 februari 2010 10:22

Idag blev jagväckte klockan 08:00. lite små jobbigt att kliva upp den tiden så blev tvungen att lägga mig en stund till men det gick inte sådär jätte bra. Gissar på att jag kommer somna tidigt ikväll! =)


Återvänder till sundsvall idag, egentligen skulle jag åka hem imorgon men eftersom jag har lite papper som ska skickas in och lämnas lite här och där blir jag tvungen att åka tillbaka. Men planerar att komma tillbaka ganska snart igen!!


Idag är det middag ute i Aspnäs (hos mor och far). Ska bli kul och komma dit ut och mysa lite. Sen åker jag med bussen tillbaka till sundsvall!


Glad alla hjärtans dag! =)


Av Mikaela - 13 februari 2010 10:38

Väcktes klockan 09:00 av en liten grabb som kommer in till mig lägger sig bredvid mig i sängen och berättar om dinosaurier,  härlig väckarklocka!!!

Idag har jag bestämt träff med Joanna, vilket ska bli enormt skoj. Man vet aldrig vad som händer om man är med den tjejen. Vi ska försöka oss på lite pulkarace idag, men jag får se hur det går med den saken eftersom det är svinigt kallt ute.

Förresten så har jag hittat sladden till mobilen så nu kan jag äntligen börja lägga in lite bilder. Men nu ska jag klä på mig lite kläder och dra iväg.

PEACE AND LOVE.

Av Mikaela - 12 februari 2010 21:32

farmors begravning var idag!

jag lipade som aldrig förr men det var fint.

min farmor, världens bästa farmor <3

Av Mikaela - 11 februari 2010 18:03


Sitter och tänker tillbaka på tiden jag haft med min farmor.

Kom på en låt som vi alltid lyssnade på när jag var hemma hos henne på helgerna. (Låten ovanför. Fast låten var på svenska).

Vi satt alltid i köket på morgonen när jag var liten och käkade frukost samtidigt som vi lyssnade på den låten. Det var alltid lika mysigt. Farmor gjorde dessutom varm choklad till mig på morgonen och fixade världens bästa mackor. Saknar den tiden, saknar farmor.


Av Mikaela - 10 februari 2010 21:10

börjar med lite gnäll...

Jag gick på första utbildnings dagen idag och den sista.

Bara för att jag är fattig betyder det inte att jag tänker ställa mig på stan och lura av folk pengar för en organisation som säkert ändå har någon chef eller annat skit som tar pengarna till eget bruk.


fortsätter med gnäll...

Dessutom om jag hade haft kvar jobbet hade allt bara blivit konstigt eftersom jag och Johan har fått söka soc för att kunna leva och där säger dom att vi måste vara ärlig i allt. Om vi får ett jobb eller om något förändras på något sätt eller om jag kanske ska iväg på en vardag så måste jag meddela det till min handläggar. Ja, vadå om hon nu frågar mig.  vad gjorde du igår ska jag då svara: nej, men jag var på jobbet och lurade folk på pengar?!

Nej, jag vägrar. Hellre dör jag på gatan isåfall.


Men läget är som det är det, måste bara lära mig att gilla det.

Imorgon ska jag iväg ner på skatteverket för att ordna till lite papper och imorgon åker jag iväg efter ett snabbt möte med min jobbcoach.

Ska på begravning och sen följer jag med syster hem.


nu ska jag slösa bort min tid på något värdelöst, men innan jag gör det ska jag lägga in skön musik enligt mitt tycke.

PEACE AND LOVE GOTT FOLK!

 





Av Mikaela - 9 februari 2010 11:41

Kom hem från mötet för ett tag sen. Allt gick bra och vi fick en riktigt bra handläggare, inte en sån där surkärring!

Nu ska vi bara lämna in lite papper och sen kör dom igång utredningen. Så nu hoppas vi på det bästa.


Imorgon börjar utbildningen för jobbet, dom ringde nämligen igår och meddelade att det blev förflyttat ännu en gång. Så hoppas att tiden gäller som det är bestämt. Annars så ska jag vila en stund nu sen ner på stan för att ordna papper och massa annat. PEACE AND LOVE.

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Mikaela och kommer ifrån Härnösand (bor tillfälligt i sundsvall). Läs och bilda din egen uppfattning om mig. PEACE AND LOVE.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards