Alla inlägg under januari 2010

Av Mikaela - 21 januari 2010 23:43

Ibland suger livet totalt typ som igår eller så är det en dans på rosor typ idag! Var på soc möte igår och det blev inge framsteg där, skickades bara vidare till sundsvall eftersom man måste söka i sin "vistelse stad".

Blev riktigt pist och åkte tillbaka till sundsvall lika fort som jag kom till härnösand. Men idag är det bättre eftersom jag fått en massa tips där jag har chans att söka jobb. Det känns som att det blir lite ljusare ändå.

Men ska fortsätt skriva CV och personligt brev nu.

PEACE AND LOVE.

Av Mikaela - 15 januari 2010 23:50

ÄNTLIGEN EN BLOGG SOM FUNGERAR OCH INTE ÄR SÅ KRÅNGLIG.

Har försökt fixat till bloggar som jag haft men dom blir aldrig som jag vill. Dessutom är det så himla krångligt att fixa en design och greja, så tog helt enkelt tillbaka till min gamla och rustade upp den!!


Anyway, är fortfarande arbetslös och fattig som en kyrkoråtta. Börjar bli riktigt less på det, känner att jag vill också ha en rutinerad vardag eller till att börja med ett liv igen. Just nu bor vi för tillfälligt hos Johans föräldrar och jag är less på att bo hos andra. Vill kunna stå på egna ben och börja skapa sig ett eget liv. Det är bara det där jävla jobbet som fattas. Kanske löser det sig på Onsdag när jag ska ha möte med min handläggare på soc. Usch, det låter verkligen illa med soc, men vad ska man göra när man inte har soc?


Nej, ska inte sitta här och gnälla mer. For youre infomation så kommer jag i fortsättningen skriva här. PEACE AND LOVE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Mikaela och kommer ifrån Härnösand (bor tillfälligt i sundsvall). Läs och bilda din egen uppfattning om mig. PEACE AND LOVE.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards